Welcome to the Newschoolers forums! You may read the forums as a guest, however you must be a registered member to post.
Register to become a member today!
Suomalaisten keskeinen NS-Hiihtoleffa ensivuonna?
-
Niin, eli nyt kysyisin, että ketä kiinnostaisi tehdä pientä hiihtoleffaa ensi talvena? Voitaisiin kokoontua vaikka Talmaan (suurinosahan täällä on pääkaupunkiseudulta) joskus. Se on sitten tietenkin ongelma jos ei ole videokameraa, mutta jos on, niin voitaisiin kuvata vaikka jonkunlaista videoa. Voitaisiin näyttää näille jenkeille mistä suomalaiset on tehty! Vaikka joitakin vastauksia saattaa tulla tyyliin 'Emmä taida tulla, moon kuitenkin niin paska, että en voi', mutta väliäkös tuolla? Ei kaikkie pidä olla jotakin Pep Fujaseja!
Tähän sitten ilmoittautumisia jos kiinnostaa.
hää hää mul oliki 100 posti tähä topickkiin :DD
-
no ei ny perkele taas tää alkaa..
~nss~
-
Eikä ollu, sinul oli vasta 101. Mutta ei nyt kuitenkaan aloiteta.
-
-
Kyllähän sitä voisi paikalle saapuakkin, mutta te ootte kaikki tommossia ihme pro-laskijoita niin pitää tarkkaan harkita uskaltaako :) Elikkä mä olen tulossa jos lupaatte ettette naura mulle ainakaan päin naamaa :)
-
^
Köh köh, itse lähtee nyt joku 360 pienistä hyppyreistä. En osaa MITÄÄN.
-
:P
9 postia tuhanteen, btw
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
joo iha vitunmoisii pro hemmoi :DDDD
-
juu näinhän se on.. :DDDDDDD
~nss~
-
Tuolta profiilista voi vielä katsoa tarkemmin mitä osaan. :P
-
'Maito on paskaa' Seppo Räty
-
'Tosimies katsoo kun ukkonen jyrisee, ja hevonen paskantaa!'
-Tony Halme
-
joo näkyyhän munki profiilis jotain :DDD hohahe
ja Räty on aika kovis :DDD
-
hyvin pysytty aihees :DD, mut koht on jo talvi ja voi kunnol alkaa suunnittelee kaikki saisset...
-
juu aiheest on kyll pompittu vähä sinne sun tänne.. vaa haittaako toi ny nii kamalasti.. ja se talvi sais jo olla.. on meinaa vähä tutinoit päästä laskee ja vetää isoo ilmaa.. :) :D
~nss~
-
By the way mä voisin ottaa kuvia kinojärjestelmä kameralla (dia, mustavalko, värinega) jos ilmestyn niihin kuvauksiin. Pystyn hyvin tekee niistä kuvia koulussa. Mitäs mieltä tästä?
Sit tietenki lähetetään niitä kaikkiin jenkki lehtiin... no ei ehkä nyt sentään.
- keep it real -
-
noo mikäs siin.. jos vaa niit kuvii si sais vaik ittellee jotai pientä maksuu vastaa tai jotai..
~nss~
-
ravage, tuuppa sappeesee napsii pipeshottia vähä ;P;P
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
jos löytyy fisöögeni kammiis dii tulis aega siistei piksörei :) paha ku itte saisin kuvattua digikammillani vaikka mitä ja järkkäril kans mut koskaan ei kukaan osaa kuvata mun hyppyjä :D
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
ravage tosi hyvä idis jos oot hyvä kuvaamaan, ku meitsi haluis joskus mustki hyvii kuvii:DDD ku ei ketää oikee osaa kuvaa:D
-
Multa löytyy 50mm obj. canon a-1 järjestelmään. Oon hankkimassa 35mm ja jotai pientä zoomia. Sit ehkä saisin koululta digijärkkärin (about1gb muistikortilla) lainaan mut en mee lupaamaan (en 100% osaa sanoo minne tulen kameroitteni kanssa). En ehkä oo loistava ottaa fotoja mut opiskelen koulussa sitä päivittäin.
- keep it real -
-
Olet todennäköisesti täysin riittävän hyvä fotaamaan. Me kelpuutetaan myös niitäkin kuvaajia joita ei Freezesä näy. Ehkä :)
Ei mutta siis. Sekaan vaan, hyvä että saadaan kuvaajiakin. Enään ei tarvita kun hyvä sää.
-
Jos sitä digiä sais niin voisin väsätä jonku sivun nettiin mistä jokainen vois käydä hakee ne omat kuvansa... Mut kyl noi negat ja diatkin saa koneelle mut se vaatii vähä enemmän työtä.
- keep it real -
-
no, no nii tuu ny si ihmees kuvailee johki jos vaa mahollista.. toi sappee ois kyll aikas jees.. ja niinku joku tos sano nii se ois iha jees saaha hyvii kuvii ittestää.. mut et sillee si.. :) :D
~nss~
-
filmiskanneri, ei muuta tarvita. täältä löytyy tommone canon av-1..pitäs löytää siihen laajakulmaobjektiivi halvalla jostaki et sais mäjes kuvattua kivemmin digikammi kun hyytyy aina pakkasessa :/
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
en tiä si mut toi meijä äijä vähä puhu et jos se panostas toho skannerii jossai välis nii sano et se si ois semmone et sil voi ottaa myös suoraa filmist.. mut saa nähä koska se saa si sen aikaa.. mut ilmottelen ku semmone ilmestyy.. tai jos mä saisin koulul skannattuu..
~nss~
-
Meidä koululta löytyy kaks skanneria. finnishdumb, onko se canon av-1 vai a-1? mul on se a-1 ja moottoriperä. ja on mulla semmonen perus digikamera 3.2mpix(tai jotai sinne päi).
Tää alkaa mennä valokuvaus kalusto keskustelun puolelle...
- keep it real -
-
multki löytyy joku perus digikamera, mut sil on aika saisse ottaa kuvii mut kyl sen mukaa vois ottaa jos joku haluu...
-
ei o moottorii tossa. av-1 on malli, jostai kasikytluvult toi. ja toi mun digi on tommone canon powershot pro70 joku 1.6mpx aika vanha mut hyvä kun saa otettuu 4fps sarjaa niin paljon ku korttia riittää.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
ja korttia kun on 256mt niin sinne menee ihan helvetisti sitä kuvaa kun kuvien koko on sen verran pieni, mut toi on siitä hyvä kun säätöjä riittää ja aukon saa ite valita.
varmaan suostus toi isäpappa vähä betaalaroimaa digijärkkäriä tos varmaa ens vuoden puolel tai vuoden vaihtees.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
niin. ja tohon canon av-1:een löytyy täält pääst tamronin zoom-objektiivi sit se normi 50mm. tosiaa pitäs löytää ny sit talvee varte joku 28mm objektiivi niin ois ihan mukava kuvailla kun ei tartte olla aina nii pirun kaukana kohteesta et saa näkymää kokonaa.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
hoho mä en tajuu paskaakaan tost kamera löpinäst :DD
-
hehee kamera läppää.. :) :D
~nss~
-
Ei vittu jätkät mitä kamerabuustailua :D
-
'kamerabuustailua' haha, kamera steezee joumaan!
-
no tootteki karvasii amiksii
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
Hiljaa kamera-amis. Oli muuten minulla 800 katselu... :p
Koskaan oo aiheest poikennu!
-
soot pre-amis
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
katseluit oteta mukaan... ketää menos ylläkselle viikol 8. mä oon ja siel ois hyvä kuvaa jos sais väsättyy jonku BC hyndän ja muutenki vaik streetis ja superpipes jos ne on hyvii
-
Juo,
Ammarit
Maistelee
Makeisia
Ullakolla
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
wtf?? saat koht kikkibannin jos et käyttäydy ;DD
-
bwahahah :D
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
hähähää.. :D :D :D :D
~nss~
-
'Mitää en oo ottanu!'
-
Huomasin muuten, että juissimehulla tänään synttärit Irc-Galleriassa seikkailessani.
Onnea siulle taaperolle. :D
-
NII JA SE NS KUVAUS SESSARI VOIS OLLA SAAPPEESSA SILLO KU SIEL O SE SLOPESTYLE JA PIPE KISA!!!! ois sikkii ja meikä o ainaki sillo sappeel aait
sori capslockki:D
-
koskas ne oikee si onkaa.. mut luulen et kyll mä siä sillo oo.. jos vaa ei mittää kummempii sillo oo tiados.. :D
~nss~
-
Eiks se oo se Replican juttu? Tos loskassa oli juttuu et se ois (jos en väärin muista) 23.3.2004, mut siin lehdes luki et 2003.
Muutes uusin loska on huippu!!! Taso noussu kovasti sitten ensi numeron.
Sit loska ilmotti et sinne vois lähetellä kuvia ja parhaat vois päästä lehteenkin...
- keep it real -
-
jeah uus sivu :D ja joo sitä replican flying circus juttuu meinasin
-
jep, meikä ainakin tulossa omistelemaan replica lentävään sirkukseen jos sieltä vaikka tarttuis feimiä laukkuun ;)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
All times are Eastern (-5)