Welcome to the Newschoolers forums! You may read the forums as a guest, however you must be a registered member to post.
Register to become a member today!
Suomalaisten keskeinen NS-Hiihtoleffa ensivuonna?
-
Niin, eli nyt kysyisin, että ketä kiinnostaisi tehdä pientä hiihtoleffaa ensi talvena? Voitaisiin kokoontua vaikka Talmaan (suurinosahan täällä on pääkaupunkiseudulta) joskus. Se on sitten tietenkin ongelma jos ei ole videokameraa, mutta jos on, niin voitaisiin kuvata vaikka jonkunlaista videoa. Voitaisiin näyttää näille jenkeille mistä suomalaiset on tehty! Vaikka joitakin vastauksia saattaa tulla tyyliin 'Emmä taida tulla, moon kuitenkin niin paska, että en voi', mutta väliäkös tuolla? Ei kaikkie pidä olla jotakin Pep Fujaseja!
Tähän sitten ilmoittautumisia jos kiinnostaa.
no siis kylhä toi kiinostas.. täytyy ny vaa kattoo et jos sinne talmaa pääsis si jossai vaihees repee..
~nss~
-
ois aivan helevetin siisti idea. mut kuka/ketkä sen editois? ja vois muuallekki mennä ku vaa talmaa.
-------------------- Member of the 'lets help Sam loose some weight so he can possibly get a girl' Club.
-
Messilä on omasta mielestäni aika hyvä paikka (ai, että se viime vuoden boksikikkeri on hyvä! Toivottavasti pitää sen siellä).
Ja Pekka sanoi jotain, että voisi editoida.
meikäl on pelit ja vehkeet, eli kunnon 3CCD minidv kammi sit edittikone ja taitoa löytyy.. :) sappee taitais olla ens kaudel parempi ko talma ;) siel on paras superpipe ja reilei tulee muutamia hyviä ja pitkiä lisää ja boksit on isoja :))
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
niin ja laajakulmalinssi siihen kameraan ;P
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
Voi olla parempi mennä Sappeeseen kun tuonne Talmaan. Talmaan olisi helpompi mennä kun se on lähellä hesaa, mutta Sappee on parempi paikka laskea.
Mihinkäs aikaan vuotta tämä ollaan totetuttamassa?
-
keski talvesta kevääseen luulisin ja ois järkevintä
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
Okei, mä olen ainakin alustavasti tulossa, jos tämä toteutuu.
-
kylhä minäki juu
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
kylhä minäki juu
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
kylhä minäki juu
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
huppistakeikkaa triplepost :)
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
hehee.. jukka on vauhis.. mut mä tuun kans messii varmasti jos mennää tonne sappeesee.. :) :D
~nss~
-
mä en tiiä pääsenksmä tonne sappeehen ku ei sinne vissii mee ees skibussei täält pääkaupunkiseudult =( Joka tapaukses talmaan mul o kausari ja sielt löytyy aika hyvii laskijoit, mut yritän päästä frendien kaa tonne sappeehen jos mahollista. Meijänki jengi aikoo vissii hankkii kameran. Sit viel semmonen juttu et ei siit kovin pitkä voi tulla ku on toi rajoitus, tosin www.freeskiing.com saa laitettuu opaljon suurempia videoita.
-
Terve!
No onhan se Sappee kyllä vähän metsässä Hesasta katottuna, mutta ihan ok, jos ei halua Himokselle asti mennä. Viime keväänä boksessakin oli jo yritystä ja pipe oli kyllä loistava, mitä nyt kevään sohjossa ei saanut enää vauhtia. Käyn Sappeessa silloin tällöin lanailemassa, joten jos ens talvena joku kööri on tulossa niin voisin tulla myös kuvaamaan.
Jos näille ulkolaisille saiteille ei videoo saa mahtumaan niin kannattaa laittaa anomuspaperit menemään Lumilinnan jäbille.
-
Kutsutaan Lumilinnan pojat mukaan laskemaan, sillähän se selviää ja saadaan samalla video saitille.
Ja siis voihan näitä kuvaus-sessareita järjestää kaksikin, toinen vaikka sitten Talmassa.
Periaatteessa sinne vois kutsua Kuoksan/Rinteenkin, ovathan nekin täällä pyörineet. On tietenkin aivan eri asia haluaako ne tulla amatöörileffaan. Tasoa ne ainakin nostaisi :)
-
mun mielestä kyll tulee skibuss siältä hesan suunalta sappeesee.. tai ainaki näi mä luulen kattelleeni joskus ku kattelin niitä netistä.. itehä mä asun tääl tampereella ja tästä ny ei oo ku pual tuntii autolla sinne jote itee ne ei paljoo liikuta..
oisha se kyll iha jees jos sinne si saatas paljo porukkaa laskee.. :) :D
~nss~
-
Niin, ja joku pioneeri routapanoksen kanssa pehmittämään alastulot ;)
-
kerran kyl suunnittelin tulevani sappeelle ja sillon ei kyl bussil päässy ja jäi tulemat.
-
wha??
Jigga say wha??
*OFFICAL NS SQUID*
LISTEN TO GUNS N' ROSES
Member of the lets help Sam loose some weight so he can possibly get a girl club
-
-
viisel vähä eksyny :D
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
eikä varmaa iha vähänkää.. :) :D
mut koska tätä juttuu oltas si toteuttamassa..
~nss~
-
Talvella. Tarkkaa ajankohtaa ei ole vielä (ainakaan tietääkseni :D) sovittu. Joten tässä sitä voisi sitten... umm... laitella. Voishan sen niinkin tehdä, että mennään kahteen porukkaan. Kaikkien ei tarvitse tulla samaan aikaan. Onhan tässä nyt jo kaksi videokameraa, joten yksi kamera per 'ryhmä'.
Sappeen päärinteen boksista jäi kyllä aika haikea mielikuva. Alastulo oli aivan jäässä, ja alastulon alku oli semmonen ei-pyöreä, joten vajaat s-a-t-t-u-i. Kantapäissä tuntui kuin lekalla lyötynä.
Jos pääosin tekee sen siellä Himoksella ja Sappeella. Messilässä ja Talmassakin voisi leffan aikana käydä. Messilän boksi oli viime vuonna kyllä aikas unelma. Paras hyppyri mistä olen hypännyt... yli. ;D
Mutta on se silti hyvä. Alastulo on tarpeeksi jyrkkä jne.
Pitää katsoa kyllä miten sinne itse pääsen. Minunhan on pakko tulla, minähän tämän hässäkän keksin. :P
Jotain pientä tramppailuakin voisi kokeilla. Vantaalla pääsee neljäksi tunniksi 5€ hyppimään kahdelle kisatrampalle, ja semmoselle pikkutrampalle, josta voi hyppiä patjalle. Yhteystiedot pistän sitten jos tuosta voisi tulla jotain.
Vuodatusta, vuodatusta...
bleeding dragons
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
talmas on just tykki cornerit mist voi tykittää ja sit jostain pikku gäpist hannaa vetää mitä vaa osaa ja on siel niit iso gäppei hullummille hypyille
-
Joo-o. Ne Talman kornut on kyllä parhaita. Hyvät urat tulee joka aamu siihen kohtaa mistä on hyvä hypätä.
jospa porukka tulis ircnettiin kanavalle #newschool niin noita miittejä olis helppo järkkää. jammu, red_dragon ym. nähään trampalla ens sunnuntaina?
-
porukka=red_dragon, näköjää :)
-
Pidetäänkö niitä siellä vielä?
Katos, katos. Eilen alko. Juu-u, ensi viikolla sitten siellä.
joo luotin vanhaan infoon jonka mukaan alkais vasta 17.8., tajusin eilen kello 19:30 et siel on nyt vuoro menos :( mut ehkä enskerral hypitään sit sitäki kovempaa...
-
toi ircnet ei pelitä mulla.. mut oisko toi quakenet mitää.. onks siä jotai kannuu mis vois pitää miittinkejä..
~nss~
-
Yritä säätää se Ircnet toimimaan, kaikki on siellä. Quakenettiä ei tueta.
-
no voi vittu ku mun netti yhteys ei tue tota ircnettii ni en pääse sinne millää.. kai.. jos joku osaa auttaa nii siitä si vaa.. :) :D
~nss~
-
kyllä se ny toimii ihan millä tahansa konnulla :P koitat vaa eri servuja :P
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
oon kylläkin on tästä jutusta vähän out-of-date, mutta
kiinnostais kyllä varsinkin jos jossai sappeessa tehään
-
käytät oman palveluntarjoojas irc-cerveriä niin varmasti toimii. jos ei niin sit rinpauta sinne.
-
ku siis ongelmaha on se että mä oon kokeillu sitä ircnettii melki kaikilla servuilla mitä on.. ainaki kaikilla mikkä on listalla.. ja ei vaa wörki.. mut kai sitä si pitää rimpauttaa tonne wlannettii ja kysyy mikä mättää..
~nss~
-
kuule käytäppäs webchattia :P www.ircnet.com ja sieltä webchat
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
Noniin, ei nyt aleta häseltämään mistään irkistä.
juu ei.. ei siitä si sen enempää.. :) :D
~nss~
-
tää threadi muuten lähti ihan käsistä.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
juu niihä tää vähä teki.. mut jos palattas takas siihe asiaan mikä se si onkaan.. nii että sovittasko jossai välis jonki näköstä miitiä tonne ircii tai johki asian tiimoilta.. vois vähä miettii sitä et missä kuvaillaan ja koska.. ja ketä tulossa..
~nss~
-
Tarvis saada joku 'promoottori' hoitaan tätä (dumb!), joka potkii asiaa aina eteenpäin. Nyt ei oikein kukaan tiedä kuka on järjestämässä ja mitä.
-
juu se ois.. käviskö joko toi dragon tai si toi dumb.. :) :D
~nss~
-
saatana meikä järjestää! :D
~~~~~~~~~~~~~~~~
Play it hard.
-
Noniin, Dumb on sit tän progiksen führer. Se viilaa kaikki aikataulut viimesen päälle täydellisiksi. Se pitää huolen, et sappee on timmissä kunnossa kun me mennään sinne ja luonnollisesti se hoitaa paikalle kaikki prot, vähintään kaheksan sponsoria ja kasan nymfomaanisia valokuvamalleja.
-
hehee.. kuulostaa vallan hienolta.. :) :D
~nss~
-
Nyt prkl poejat! Tätä threadia pidetään ylhäällä, niinkauan kuin on talvi, ja Talma on auennut. Sitten sovitaan joku pikku 'fiilarit' sinne alkuvuodeksi. Pientä kuvausta, mutta pääosin vaan kavereitten kanssa laskemista. Sitten myöhemmin talvella sovitaan sitä Sappeeta.
Samu, kyllä ainakin vanhempieni mukaan täältä lähtee Sappeeheen busseja.