Welcome to the Newschoolers forums! You may read the forums as a guest, however you must be a registered member to post. Register to become a member today!
Hey if anyone heads up to Avila or Tremblant on a regular basis I'd be interested ... and able to provide some $ for the lifts if needed.
Then you're welcomed in my corolla plus sir
Je ride a Avila, l'an passé j pense que j'étais la à comme strictement tous les samedi + un soir de semaine dependamment des horraires de cours. Dépendament des horraires d'école et de job je pense refaire la même chose. Shu dessendu pas mal tout seul la plupart du temps et y'a pas mal 3 ou 4 places ds mon char avec l'équipement.
J'habite sur la rive sud (mercier/chateaugay), j va l'UdeM, toot mes amis sont ds le west-island, ma blonde a vaudreuil, c'est les 4 places d'ou je peux partir pour skier alors je suis pas mal pres de presque tout ds mtl.
Le gaz c'est cher et chiant à payer si y'en a qui veulent des lifts hésitez pas!!
I can drive 2 people to Bromont, weekends for the presque-tout-temps pass. PM me. I live in Lachine.
BTW if you go often enough the lifties get to know you and then you can just ski all day on the weekends with the PPT pass.