It looks like you are using an ad blocker. That's okay. Who doesn't? But without advertising revenue, we can't keep making this site awesome. Click the link below for instructions on disabling adblock.
Welcome to the Newschoolers forums! You may read the forums as a guest, however you must be a registered member to post.
Register to become a member today!
vs trouvez pas kia po foule de fille ki ride pi ke souvent yon p-e ben des twins ms font rien??fodrai p-e se reveiller..on es la pr revolutioner le ski lah... pas pr avoir lair "hot" ses pentes lah!chtanner d freakin' poseu' pi posseuses lah! dites moua ske vs en pensez vous des chicks ki ride!
yen a pas assez et oui sa sraait nice avoir plus de folles en ski...mais kan mem, g été a Avila pi yan avait pas mal...mais les otres montagnes ke g été...non
Ca prends definitivement plus de filles en ski, pis si elles doivent passer par l'etape Snow Bunny avant de faire des tricks, ben tant mieux, j'ai rien contre ;)
Oauis sincérement j'suis d'accord avec toi. Mais j't'avoue que quand ya beaucoup de monde din park sa me gene plus. Alors je fais de vraiment de tricks. en plus que je commence dans le freestyle. Mais bon la j'décide de changez parce que si on essaye pas on va le regretter ! pis Les gurlzz on va revolutionner le ski freestyle ! on est capable !
first i want to apologize that my msg isn't in french, but i can't write it well. however, on the topic of poser chick skiers and guess when it come down to it, at least the industry is getting bigger and they are getting on twins. they are wusses for not doing anything, but economically it helps us girls who do trick, because there is a bigger consumer base. as girls we do have the chance to progress the sport, but let the posers do their thing cause they might turn around and get some ideas instead of using the excuse, "i dont have the right skis".
Chu tellement d'accord!! jé commencer un peu le freestyle pi jé pas de tips .. pck ca me servira pas a grand chose!! Mais c vrai ki serait temps ke les filles s'amusent en ski ...