Welcome to the Newschoolers forums! You may read the forums as a guest, however you must be a registered member to post.
Register to become a member today!
Folgefonna i sommerferien
-
Is there anyone who's going to fonna this summer.
if you are, which session ar you going on?
I don't know which sess im going on yet
your father is a sick fuck for taking pictures of his daughter in a bikini and your grandma is a slut for being so close to breast like that. i bet shes thinking ' mmmm my granddaugther sure does have nice breasts, so firm and perky but too bad they dont beat mine cuz mine hang down to my knees and when im standing naked it looks like i have 2 sets of arms' - Lateralis
-
maby, if i get some friends to join me.. or maby Stryn, i dunno..
greia med norsk topic navn da? :p
-
vet ikke:)
I'm going with Elvis and Dean Martin.
your father is a sick fuck for taking pictures of his daughter in a bikini and your grandma is a slut for being so close to breast like that. i bet shes thinking ' mmmm my granddaugther sure does have nice breasts, so firm and perky but too bad they dont beat mine cuz mine hang down to my knees and when im standing naked it looks like i have 2 sets of arms' - Lateralis
-
dunno yet.. But im going on a 3 day trip to Stryn ... =D
Member Number: 31594
--------------------------------
Check out The Handrails Cult!
--------------------------------
Hunk, Hunk!
Booter Crunk!
-
är stryn eller folgefonna bäst? funderar på att dra dit till sommarn, tror att stryn ligger närmst sverige :)
-
^Jäg vet inte, men jäg har hört at fonna är best
-
Stryn har vel bra park og bra "off-pist", folgefonna har best park men dårlig off-pist..men jeg vet ikke, aldri vært på noen av stedene
-
offpist om sommer'n? er ikkje snøen "råtten" da?